Nr legitymacji: MCP 223
Wiek: 39 Skąd: Biała Piska/B-stok
Wysłany: 13-11-2013, 19:50 Turniej fun clubow w Jaworznie 18 stycznia 2014
W dniu dzisiejszym wplynelo do MCP zaproszenie na kolejny turniej fun klubow, ktory odbedzie sie 18 stycznia 2014 w Jaworznie, tresc zaproszenie znajdziecie ponizej.
W zwiazku z tym chcialem przywrocic i poddac pod dyskusje temat reprezentacji MCP w turniejach oraz w szczegolnosci sposobow rekrutacji zawodnikow. Podczas ostatniego WZC na Zlocie padly zarzuty, iz czlonkowie reprezentacji sa dobierani "po cichu", "wedlug uznania niepisanego kapitana", a wiekszosc czlonkow (w tym tych, ktorzy tez chcieliby zagrac) dowiaduje sie o turnieju dopiero na pare dni przed turniejem, kiedy sklad jest juz dawno ustalony. Z racji tego, ze dyskusja byla calkiem burzliwa a nie bylo na niej "niepisanego kapitana" jest teraz dobra okazja by to dokladniej i na spokojniej przedyskutowac.
W zwiazku z tym, w szczegolnosci osoby, ktore zabieraly wtedy glos, a takze innych, ktorzy maja swieze pomysly, zapraszam do dyskusji w temacie druzyny pilkarskiej MCP bysmy mogli wspolnie ustalic jak druzyna powinna byc tworzona, na jakiej podstawie, przez kogo, czy powinna byc dla wszystkich czy dostepna na bazie jakiejs blizej nieokreslonej rekrutacji.
Cytat:
Regulamin Turnieju Piłki Nożnej Halowej FAN CLUBÓW
JAWORZNO 2014
1. Czas i miejsce: 18 stycznia 2014 roku – Hala Widowiskowo – sportowa MCKiS
ul. Grunwaldzka 80
2. Organizator: Miejskie Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie,
Urząd Miejski w Jaworznie
3. Członkowie zespołów: Każda drużyna może zawierać maksymalnie 10 zawodników: W celu rejestracji i weryfikacji zawodników drużyna zobowiązana jest wysłać zgłoszenie do organizatora z imienną listą zawodników podając imię i nazwisko danego zawodnika oraz jego dokładną datę urodzenia. Zabrania się uczestnictwa w turnieju zawodnikom grającym na co dzień w zespołach 4, 3, 2, 1 ligi oraz ekstraklasy a także 1 ligi i ekstraklasy polskiej ligi futsalu, co zostanie poddane odpowiedniej weryfikacji.
4. Weryfikacja: W dniu zawodów w godzinach od 8.00 do 10.00 drużyny dokonują w biurze zawodów weryfikacji zawodników poprzez przedstawienie listy zawodników na druku sędziowskim oraz dowodów tożsamości reprezentantów danej drużyny.
5. Protesty: w przypadku wątpliwości zgłoszonej przez zespół w sprawie nieuprawnionego zawodnika w drużynie przeciwnej gracz, którego to dotyczy zobowiązany jest do przedstawienia sędziemu głównemu dowodu tożsamości celem weryfikacji i zgodności ze zgłoszoną listą zawodników.
6. Opłaty i zgłoszenia : wpisowe za uczestnictwo w turnieju wynosi 350,-zł od zespołu, płatne przelewem do dnia 31 grudnia 2013 roku na konto:
Miejskie Centrum Kultury i Sportu
43-600 Jaworzno
ul. Krakowska 8
24 1240 1356 1111 0000 2325 0385
z dopiskiem wpisowe do turnieju PNH FAN CLUBÓW + nazwa drużyny
W przypadku braku wpłaty w w/w terminie drużyna nie będzie brana pod uwagę w losowaniu, które odbędzie się dnia 10 stycznia 2014 roku w hali widowiskowo – sportowej MCKiS przy ul. Grunwaldzkiej 80 o godzinie 15.00. W przypadku chęci otrzymania faktury drużyny zobowiązane są do 7 dni od dokonania przelewu dostarczyć dane do MCKiS celem jej wystawienia i przesłania.
Zgłoszenia należy dokonać elektronicznie na maila w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2013 roku. Obowiązuje limit zgłoszeń do 12 drużyn – decyduje kolejność zgłoszenia drogą elektroniczną:
Zgłoszenie winno zawierać nazwę drużyny oraz imienną listę zawodników z podaniem imienia i nazwiska oraz dokładnej daty urodzenia zawodnika. Zgłoszenie musi również zawierać imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za reprezentowanie drużyny w rozgrywkach z podaniem adresu mailowego lub numeru telefonu kontaktowego. Osobą reprezentującą MCKiS Jaworzno jest Dariusz Chrapek – dariusz.chrapek@sokol.jaw.pl, tel. kom. - 664 198 233.
7. Zakwaterowanie: na terenie miasta funkcjonują następujące hotele, z których można skorzystać w przypadku wcześniejszego przyjazdu drużyn:
Jaworzno – Hotel „Brojan” – (032) 752-11-11,
Jaworzno – Hotel „Pańska Góra” – (032) 615-01-50,
Jaworzno – Hotel „Wodnik” – (032) 753-78-71,
Jaworzno – Hotel Dalia” – (032) 752-56-76 (najtańszy),
Mysłowice – Hotel „Trojak” – (032) 222-50-91,
Mysłowice – Hotel „Gościniec” – (032) 2222-581,
Sosnowiec – Hotel „Orion” – (032) 266-18-97.
8. Organizator zapewnia: puchary dla pierwszych trzech drużyn oraz dyplomy dla wszystkich startujących zespołów, statuetkę oraz nagrodę rzeczową dla najlepszego strzelca i bramkarza turnieju, ciepły posiłek, wodę mineralną, drobne upominki, opiekę medyczną.
9. Zasady:
- rozgrywki prowadzone będą zgodnie z przepisami FIFA dotyczącymi gry
w futsal poza faulami akumulowanymi i czasem gry,
- turniej rozgrywany będzie systemem grupowym na etapie eliminacji i systemem
pucharowym na etapie finałowym,
- punktacja w rozgrywanych meczach grupowych przedstawiać się będzie
następująco :
- zwycięstwo : 3 pkt
- remis : 1 pkt
- przegrana : 0 pkt.
- o miejscu w tabeli decydują w kolejności :
- większa ilość zdobytych punktów
- wynik bezpośredniego spotkania ( spotkań ) – jeżeli wśród trzech zespołów
nie można wyłonić zwycięzcy wynikiem bezpośredniego spotkania tworzy
się małą tabelę tylko z wynikami pomiędzy zainteresowanymi zespołami
pomijając wynik z czwartą drużyną z tabeli
- różnica bramkowa
- większa ilość strzelonych bramek
- mniejsza ilość straconych bramek
- rzuty karne
- w turnieju obowiązują następujące kary indywidualne:
* żółta karta - zawodnik otrzymujący 3 żółtą kartkę w turnieju automatycznie
pauzuje następny mecz,
* czerwona kartka - zawodnik otrzymujący czerwoną kartkę otrzymuje
w zależności od rodzaju przewinienia karę od 1 meczu do wykluczenia
z udziału w turnieju w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
O wysokości kary decyduje Komisja Sędziowska.
* wykluczenie (czerwona kartka) z gry powoduje 2 minutowe osłabienie
drużyny. Zawodnik wykluczony z gry nie może ponownie wejść na boisko
ani przebywać na ławce rezerwowych. Jego zespół po upływie 2 minut od
momentu usunięcia winnego zawodnika lub po stracie bramki, może
uzupełnić swój skład.
- czas gry wynosi 1 x 15 minut w fazie eliminacyjnej i 1x12 minut w rozgrywkach
finałowych, organizator zastrzega sobie prawo do zmiany czasu gry w związku z
ilością startujących drużyn w turnieju
- przed rozpoczęciem turnieju, każdy trener dostarcza listę zawodników
(formularz sędziowski). Zawiera on nazwiska 10 graczy i numery na koszulkach,
w których zawodnicy grają od początku do końca zawodów,
- w przypadku nie stawienia się na mecz drużyna przegrywa walkowerem 3:0,
- 2 walkower zespołu w turnieju eliminuję drużynę z dalszych rozgrywek a wyniki
uzyskane dotychczas anuluje się,
10. W przypadku zgłoszenia się innej ilości zespołów niż przyjęto w systemie rozgrywek
organizator zastrzega sobie prawo do zmiany systemu gier i dostosowanie go do ilości
zgłoszonych zespołów. Ostateczna decyzja w tym zakresie zostanie podjęta po
wyznaczonym terminie zgłoszeń (pkt.6).
Kwestie sporne dotyczące regulaminu oraz przepisów gry rozstrzyga Sędzia Główny Zawodów Pan Jarosław Więcek.
Jako że temat na zlocie padł z moich ust pozwolę sobie przedstawić moją propozycję na sposób tworzenia piłkarskiej reprezentacji MCP.
Selekcjoner (wybrany na przykład na zlocie wyborczym na okres dwóch lat) w momencie otrzymania zaproszenia na jakikolwiek turniej piłkarski dokonuje selekcji według własnego uznania. Każdy z powołanych graczy potwierdza w odpowiedzi na zaproszenie swoją obecność na turnieju. W przypadku braku określonej liczby zawodników kolejne miejsca mogą zająć kolejni chętni zgłaszający się w temacie założonym na forum. Największe szanse na występy w drużynie będą mieli zawodnicy regularnie występujący i pokazujący dobrą formę na zlotowych turniejach. (takie występy powinny mieć największy wpływ na powołania). Taki sposób selekcji według mnie pozwoli na wystawienie możliwie najsilniejszego zespołu na każde zawody. Myślę że jesteśmy na tyle profesjonalnym i znanym fan klubem że powinniśmy za każdym razem grać o najwyższe cele. Po okresie dwóch lat selekcjoner będzie poddawany pod głosowanie WZC.
proszę wszystkich zainteresowanych o zabranie głosu
Nr legitymacji: MCP 1105
Wiek: 34 Skąd: Brzeziny / Łódź
Wysłany: 13-11-2013, 22:33
Elegancko Snax ze napisales, jesli bylo wiecej osob niezadowolonych tez powinni. Druzyna jest wybierana tez z takich osob, ktore NA 100% sie zjawia. Tak jak Ty masz miliony kilometrow to zalezy czy masz chec. Ja chce grac i jesli jest mozliwosc to chetnie lece z centrum na turnieje, chyba,ze slub wypadnie:p
Temat jest wiec dyskutujmy. Ja sie pisze, jeslim godzien to gram.
Czekam na kolejne zgloszenia i wybierze sie najlepszych jak tak wielu chetnych. Kapitan zna sie na robocie:)
_________________
Jonathan
Nr legitymacji: MCP 992
Wiek: 38 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 14-11-2013, 10:16
Moim zdaniem selekcja powinna być taka jak na ostatnim turnieju w Chorzowie... Jakoś nie widzieliśmy nadmiaru chętnych na turniej w Chorzowie.. Kapitan w pierwszej kolejności powinien informować tych co na turnieje jeżdżą i pokazują sie z dobrej strony a z nadmiaru chętnych powinnismy tworzyc druga druzyne... Kto sie pokaze w drugiej druzynie z dobrej strony na nastepnym turnieju moze awansowac do pierwszej druzyny.. Tak to powinno działać, bo jak ocenić takiego zawodnika, którego nie ma na zlocie ani na żadnym turnieju...
Co do kadencji moim zdaniem trochę przegięty pomysł. Póki kapitan to ogarnia = są sukcesy, to tak powinno zostać. Jeśli jednak z czasem już sobie nie radzi, lub ma inny powód, który nie pozwala mu prowadzić drużyny to wybierany zostaje nowy kapitan.
Warto też na turnieje wystawiać dwa składy:
Pierwszy – który walczyłby o najwyższe podium. Byłyby w niej osoby, które kapitan na pewno widział w akcji (inny turniej, zlot), a jej umiejętności na pewno wzmocnią skład
Drugi - mogłyby w nim grac osoby dla których byłby to debiut, dzięki temu mogą się pokazać na przyszłość i walczyć o pierwszy skład lub po prostu chcą się dobrze bawić.
Nelson de Jesus
Nr legitymacji: MCP 156
Wiek: 43 Skąd: Katowice
Wysłany: 14-11-2013, 16:37
Co do niby zarzutu że jest coś ustalane po cichu przyznaję się ja i zostało to napisane prze zemnie na forum w temacie turnieju w Chorzowie. Sprawa kilka dni później została wyjaśniona z Bubu i temat jest zamknięty. Co do selekcji zgadzam się z przedmówcami. Wystawiać dwa składy i wtedy mamy pogląd kto co potrafi. A jeśli chodzi o osobę która dokonuje selekcji wydaje mi się, że Bubu jest odpowiednią osobą. Po pierwsze gra na wszystkich możliwych zlotach, po drugie jeśli chodzi o turnieje też zaliczył prawie wszystkie. Problem nie tkwi w braku osób do grania tylko w podejściu niektórych osób które najpierw chętnie zgłaszają chęć gry a potem mówiąc brzydko robią w ciula i Bubu i drużynę.
Uważam że Bubu daje rade jako kapitan - selekcjoner :) Jak napisano wyżej - jest na kazdym turnieju i ma pogląd na to kto prezentuje odpowiednie umiejętności by reprezentować nasze ukochane barwy w takim turnieju :)
Ja również zgłaszam swoją kandydature i jeśli dostane powołanie to na pewno się stawie :)
FORZA MILAN !!!
Uważam, że jeśli drużyna nie wygra następnego turnieju, Kapitan powinien zostać zdymisjonowany i powołany powinien zostać Selekcjoner, który spełni pokładane w nim oczekiwania. Alternatywą, jeśli nie stać nas na fachowca z zagranicy, byłaby drastyczna obniżka gaży aktualnego opiekuna drużyny.
Nie zgadzam się z przedmówcą. Uważam, że Bubu może zostać Ancelottim MCP. Jak wiadomo Carlo też miał wzloty i upadki, ale z nim dominowaliśmy w Europie i wszystko wskazuje na to, że w przypadku MCP pod wodzą Bubu będzie podobnie.
Jedynie pełna zgoda co do gaży kapitana: powinna zostać jednak obniżona, ewentualnie bardziej skorelowana z wynikami drużyny!
Uważam, obecna formuła sprawdza się i nie wymaga większych zmian. Jedyne do czego mogę się przyczepić to sformułowanie „niepisany kapitan” , które powinno zastąpić po prostu „kapitan Bubu”. Argument o hermetyczności drużyny jest dla mnie absurdalny. Jeśli dobrze pamiętam ta sam Snax był zdeklarowany na ubiegłoroczny turniej w Chorzowie, był w kadrze i zrezygnował w ostatniej chwili. W związku z czym na szybko zastępował go gość kuśtykający na jednej nodze. I niby jak miałaby wyglądać selekcja na podstawie turnieju zlotowego, gdzie prawie wszyscy grają na dużym kacu ? Co z turniejem, który wypada np. w maju ? Aktualny „selekcjoner” jeździ po Polsce i sprawdza jak forma skacowanego zlotowicza z sierpnia, któremu udały się trzy świetne zagrania? Zawsze można wystawić MCP I oraz MCP II, ale jak pokazał ostatni turniej w Chorzowie nie ma takiego zapotrzebowania
Nr legitymacji: MCP 223
Wiek: 39 Skąd: Biała Piska/B-stok
Wysłany: 25-11-2013, 20:44
skoro nie ma powaznych alternatyw a wiekszosc tu piszacych i przede wszystim grajacych, zgadza sie z obecna formula tworzenia druzyny to osobiscie nie widze powodow zeby trzeba bylo cos zmieniac. Do tematu powrocimy wiec jesli pojawi sie ponownie kiedys taka potrzeba.
Do decyzji kapitana jest rowniez czy druzyna bedzie wystepowala w turnieju w Jaworznie czy w Trzciance czy moze planuje w obu turniejach, bo widze, ze odstep miedzy jednym a drugim jest zaledwie miesieczny. Prosze tylko o wczesniejsza, standardowa informacje na kontakt@milanclubpolonia.pl
Bubu
Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-11-2013, 05:58
Skoro mamy status quo, to wszystkich chętnych do gry zachęcam do wpisywanie się w tym temacie (bądz wysłanie prywatnej wiadomosci do mnie).
Jezeli jakas nowa osoba chciałaby sprobowac swoich sił do dodatkowo proszę o podanie pozycji na ktorej sie najlepiej czuje obrona/atak/bramka.
_________________ AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
Ostatnio zmieniony przez Bubu 26-11-2013, 14:16, w całości zmieniany 1 raz
Jonathan
Nr legitymacji: MCP 992
Wiek: 38 Skąd: Mysłowice
Ja akurat mam blisko bo stąd jestem no więc też się pisze ;) i moge zaoferować komuś kto przyjedzie z daleka i nie będzie chciał wracać w ten sam dzień to zawsze może przekimac u mnie zamiast włóczyć się po hotelach i duperelach ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach