Forum Milan Club Polonia Strona Główna Forum Milan Club Polonia  
  Oficjalne Forum Stowarzyszenia Polskich Kibiców Milanu     FAQ     Szukaj     Użytkownicy     Grupy     Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  

Poprzedni temat «» Następny temat
Członkowie
Autor Wiadomość
fabio 

Nr legitymacji: MCP 584
Wiek: 33
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20-05-2008, 18:22   Członkowie

Chyba ten dział jest najodpowiedniejszym na forum, aby założyć ten temat. Temat ma służyć do lepszego poznania siebie. Starsi członkowie znają się już dobrze, ale nowi <w tym ja> na pewno chcieliby poznać grupę MCP :-) Tak więc zapraszam wszystkich do udzielania się w tym temacie :-)

No to wypadałoby zacząć :-P

Mam na imię Dawid, Milanowi kibicuję już 8 długich lat <chociaż początki kibicowania nie były takie jak teraz>. Mam 17 lat, mieszkam i uczę się w Wągrowcu <woj. Wielkopolskie> . Jestem uczniem pierwszej klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-fizyczno-informatycznym. Do MCP zapisałem się w tym roku, ponieważ w zeszłym sezonie przeoczyłem zapisy...

Jeżeli dorobię się zdjęć to jakieś wrzucę.

Zapraszam innych członków do "przedstawienia się" :-)
 
 
 
Rossonera 

Nr legitymacji: MCP 532
Wiek: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2008, 10:26   

Hhe, to teraz ja! Mam na imię Wirginia( wiem, że brzydko i te de) na drugie Felicja :-P Posiadam 17 lat, zamieszkuję najlepsze miasto Polski, czyli Warszawę :-P . Chodzę do LO do klasy o profilu dziennikarskim z przekierowaniem na język niemiecki. Uwielbiam muzykę włoską itd. Ja zapisałam się teraz, ponieważ jedna osoba mi uświadomiła, że jest taka możliwość. Co dziwne, jak zresztą zwykle zbyt powierzchownie przeczytałam regulamin. Ale się udało i mam ochotę pojechać na San Siro 8-) bo to moje największe niespełnione marzenie. To by było na razie tyle.Pzdr ;-)
 
 
forever 

Nr legitymacji: MCP 513
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2008, 14:01   

Cześć!