Forum Milan Club Polonia Strona Główna Forum Milan Club Polonia  
  Oficjalne Forum Stowarzyszenia Polskich Kibiców Milanu     FAQ     Szukaj     Użytkownicy     Grupy     Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  

Poprzedni temat «» Następny temat
II Turniej PL Fanklubów w Kalwarii 2010 (12-13 VI 2010)
Autor Wiadomość
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 18-03-2010, 15:59   

KluchaMO napisał/a:
Chodzi mi o to że ci co grali rok temu powinni mieć pierwszeństwo startu w tym turnieju.
A w szczególności ja i Kargool, bo gdyby nie my to by drużyna wogóle nie zagrała rok temu.
Na początku tłumy chętnych, a przyszło co do czego to zostało 5.

Bo były inne realia. Mieliśmy mało zorganizowaną ekipę, ale daliśmy radę. Ja chętnie się z Tobą znów na boisku spotkam, o ile jak napisałem zdrowie mojej żony pozwoli. No i może ją w końcu przywiozę ;)
A że pojechałeś po bandzie to już inna sprawa.
Kapi Majk Ci chyba wszystko wytłumaczył, ale ja dodam od siebie, że pojęcie o składzie, pozycjach i ogólnej taktyce jest niemniej ważne przed, jak i w trakcie turnieju. Skoro mamy grać to musimy wiedzieć kto i z kim.
Mnie osobiście marzy się co najmniej taka szóstka jak rok temu. Niby autsajderzy, a o podium się otarliśmy ;)
 
 
kapiMCP 

Nr legitymacji: MCP 008
Skąd: z MCP
Wysłany: 18-03-2010, 18:12   

Skoro tylko 10 zawodników można zgłosić do kadry meczowej, to jest to w takim razie mega lipa ;) natomiast z pewnością wyjaśnia to większość moich wątpliwości :).
 
 
snaxkaka22 


Nr legitymacji: MCP 091
Wiek: 36
Skąd: Słupsk
Wysłany: 18-03-2010, 19:56   

Majk jeżeli się okaże że jest sporo chętnych, można wystąpić do organizatorów z prośbą wystawienia dwóch ekip...
Tylko w takim wypadku musiało by być co najmniej dwadzieścia kilka chętnych potwierdzających przyjazd na 100%.
Znając życie i tak kilku grajkom nie uda się dojechać..

No i w końcu mamy łapacza,
Panowie odstawiamy wieczorny browar, odwieszamy korki z kołka i ostro sie przygotowujemy do turnieju ;)

PS. baker liczę że w końcu zagramy wspólnie..
 
 
 
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 18-03-2010, 21:19   

Snax napisał/a:
Panowie odstawiamy wieczorny browar, odwieszamy korki z kołka i ostro sie przygotowujemy do turnieju ;)

Zaczynasz walczyć z wiatrakami. Czuję, że podobnie jak rok temu, trzeźwi w dzień turnieju będą ci, którzy dojadą ;)
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 18-03-2010, 22:10   

Pomysl z dwoma teamami jak najbardziej ok :) Tylko faktycznie musi byc przynajmniej te szesnascie 100% przyjazdow.
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 18-03-2010, 22:33   

Kargool napisał/a:
Mieliśmy mało zorganizowaną ekipę, ale daliśmy radę.

Wypraszam sobie... ;-P Wszystko bylo bardzo dobrze zorganizowane PRZEZEMNIE, niestety nie wszyscy ktorzy sie zglosili czuli sie odpowiedzialni za reprezentowanie MCP... ;-D

Snax napisał/a:
Majk jeżeli się okaże że jest sporo chętnych, można wystąpić do organizatorów z prośbą wystawienia dwóch ekip...

Niestety tu znow Was rozczaruje, gdyz formula trunieju jest taka, ze gra 12 ekip i z tego co wiem juz istnieje lista druzyn rezerwowych... takze pomysl MCP I i II nie ma szansy bytu.

Kargool napisał/a:
Snax napisał/a:
Panowie odstawiamy wieczorny browar, odwieszamy korki z kołka i ostro sie przygotowujemy do turnieju ;)

Zaczynasz walczyć z wiatrakami. Czuję, że podobnie jak rok temu, trzeźwi w dzień turnieju będą ci, którzy dojadą ;)

snax Bog Cie opuscil?? ;-))))

Wiecej szczegolow o turnieju i regulamin znajdziecie tutaj: http://turniej.info mysle, ze to powinno wyjasnic wszystkie watpliwosci. Co do rzeczy waznych z regulaminu, bo jest kilka nowosci, to zajme sie tym po weekendzie (dla tych co im sie nie bedzie chcialo czytac) i wypisze te 3-4 istotne rzeczy na forum.
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 19-03-2010, 01:07   

Cytat:
a) W rozgrywkach mogą wziąć udział zawodnicy od rocznika 1994 i starsi zrzeszeni w Fan Klubach drużyn zagranicznych lub Stowarzyszeniach kibiców propagujących piłkę nożną.

To bedzie ciezko skontrolowac, vide mistrzowie z zeszlego roku :P
Cytat:
b) W kadrze drużyny nie może znajdować się żaden z zawodników zrzeszonych w klubach PZPN (za zawodnika zrzeszonego uznaje się osobę, która została zgłoszona przez swój klub, wchodzący w struktury PZPN, do rozgrywek).

To tymbardziej.
Cytat:
3. Zabrania się picia alkoholu przed meczem i być na meczu pod jego wpływem. Jeżeli sędzia uzna, że zawodnik jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających a gra w meczu, ma prawo przerwać spotkanie i przyznać walkower dla drużyny przeciwnej. Jeśli sytuacja się powtórzy na następnym meczu będzie nie tylko walkower, ale i wyrzuceniem drużyny z turnieju

Wspaniale, od poczatku kłody pod nogi :/
Cytat:
1. Żółta kartka – wykluczenie z gry na 5 min.

Heh jak polowa trwa 12 min to to lekka przesada jest :]

A jak wyglada sprawa przyjazdu w piatek?:>
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
Marcu 


Nr legitymacji: MCP 014
Wiek: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 19-03-2010, 10:27   

Widzę, że niektórzy na siłę wbijają :/ Ja rok temu się zgłosiłem ale odpowiednio wcześniej dałem znać, że nie dam rady. W tym roku się nie zgłaszam ale kto wie, czy w ostatniej chwili nie przydam się. Jeśli nie, to zawsze kibicować mogę :) Majówka w Kalwarii całkiem mi odpowiada :)
 
 
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 21-03-2010, 00:00   

Bubu napisał/a:
To bedzie ciezko skontrolowac, vide mistrzowie z zeszlego roku :P

My mamy legitymacje i to chyba będzie podstawą moim zdaniem.
Bubu napisał/a:
Cytat:
b) W kadrze drużyny nie może znajdować się żaden z zawodników zrzeszonych w klubach PZPN (za zawodnika zrzeszonego uznaje się osobę, która została zgłoszona przez swój klub, wchodzący w struktury PZPN, do rozgrywek).

To tymbardziej.

Liczymy na uczciwość ;) Te dwa cytowane przez Ciebie punkty pewnie wyniknęły właśnie z tego, kto rok temu całą imprezę wygrał.
Marcu zgłosić się możesz zawsze. A czy na siłę? Nie wiem, może po prostu mamy chęci :)
 
 
marass2 

Nr legitymacji: MCP 717
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-03-2010, 21:47   turniej

Witam

Nie wiem czy jeszcze można, ale wstępnie zgłaszam swoją kandydaturę. Moja pozycja to środek ( obrona, pomoc, atak ). Zależy jaka będzie potrzeba:) Oby nie skrzydła, bo kondycja już nie ta;)

Pozdrawiam
 
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 23-03-2010, 23:39   

Zgodnie z obietnica, prosze o zapoznanie sie przez wszystkich zgloszonych (szczegolnie z tematami wyboldowanymi):

Cytat:
Spotkanie organizacyjne połączone z losowaniem odbędzie się w dniu 29 maja 2010r. o godz. 10:00 na górnym boisku.

Tutaj musi sie pojawic przedstawiciel w postaci kapitana- na ten moment bede to ja, jesli jednak nie dam rady przyjechac (co narazie raczej jest wykluczone), to bedziemy ogarniac temat zastepstwa.

Cytat:
2. Turniej organizowany jest dla zawodników – amatorów i niezrzeszonych.

a) W rozgrywkach mogą wziąć udział zawodnicy od rocznika 1994 i starsi zrzeszeni w Fan Klubach drużyn zagranicznych lub Stowarzyszeniach kibiców propagujących piłkę nożną.

b) W kadrze drużyny nie może znajdować się żaden z zawodników zrzeszonych w klubach PZPN (za zawodnika zrzeszonego uznaje się osobę, która została zgłoszona przez swój klub, wchodzący w struktury PZPN, do rozgrywek).

Mam nadzieje, ze wszyscy spelniaja wymagania.

Cytat:
1. Uczestnicy biorą udział w Turnieju na własną odpowiedzialność. Każdy zawodnik winien we własnym zakresie uzyskać zaświadczenia o stanie zdrowia pozwalającym na grę w piłkę nożną, na podstawie którego podpisze oświadczenie, że jego stan zdrowia pozwala na wzięcie udziału w turnieju. Wzór oświadczenia dostępny jest tutaj (http://turniej.info/res/form-health.doc)

Troszke to taki przerost formy nad trescia, no ale wiadomo, ze organizatorzy musza sie zabezpieczyc i ich rozumiem. W skrocie, w teorii kazdy idzie do lekarza, ktory go bada i pozwala na gre w pilke nozna, a na tej podstawie podpisujecie sobie papier z pod linka i przywozicie go na turniej. W rzeczywistosci poprostu przywozicie podpisany papier na turniej... chyba, ze chcecie go pisac recznie przed rozpoczeciem... ;-))

Cytat:
1. Warunkiem udziału w Turnieju jest wypełnienie karty zgłoszenia drużyny, która stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz uiszczenie opłaty startowej.

2. W karcie wpisuje się imiona i nazwiska uczestników, datę urodzenia i własnoręczny podpis.

Bardzo prosze o podeslanie przez wszystkich dat urodzenia, bo musze je uzupelnic w formularzu zgloszeniowym! + prosze o nr telefonow dla ulatwienia kontaktu (dla wgladu tylko dla mnie)

Cytat:
3. Opłatę (tzw. Startowe) w wysokości 30 zł od osoby, uczestnicy wpłacają wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia u organizatorów do dnia 30 kwietnia 2010 r.

W zwiazku z tym bedziemy musieli ustalic juz "twarda" liste - 10 zgloszonych bedzie musiala wplacic kase na moje konto do 18 kwietnia, ktora przeleje na konto organizatorow - w wypadku zmian w skladzie i przetasowan bedziemy sie musieli juz rozliczac miedzy soba- inaczej ciezko to rozwiazac.

Pomysl na utworzenie "twardej listy" mam nastepujacy:
1. Osoby z listy nad kreska wplacaja kase na moje konto do 7 kwietnia. Brak wplaty jest jednoznaczy z rezygnacja.
2. 9 kwietnia sprawdzam kto wplacil, a kto zrezygnowal i zapraszam do wplat osoby z listy rezerwowej.
3. Osoby z rezerwy wplacaja kase na moje konto do 18 kwietnia.
4. 21-23 kwietnia przesylam ostateczna liste i pieniadze do organizatorow.

Odnosnie wymagan dla kibicow - wlasnie wyslalem zapytanie do organizatorow i jak tylko bede mial potwierdzenie, to napisze na forum. Na ten moment przyjmuje, ze wymagania wobec nich sa takie same jak dla graczy.

Cytat:
4. Osoby niepełnoletnie karty zgłosznia podpisane przez rodziców wysyłają do 10 maja 2010 r . na adres:

Marcin Ochman
Urząd Miasta Kalwaria Zebrzydowska
ul. Adama Mickiewicza 7
34-130 Kalwaria Zebrzydowska

Nas to chyba nie dotyczy, a jesli tak to prosze wziasc to sobie do serca. Adres formularza to: http://turniej.info/res/form-teen.doc

Cytat:
5. Każda drużyna musi wytypować kapitana reprezentującego interesy drużyny (najlepiej, posiadającego telefon komórkowy).

Samozwanczo... pozwolicie. JW. ;-)

Cytat:
1. Przewiduje się, że w Turnieju uczestniczyło będzie 12 drużyn podzielonych na cztery grupy.

5. Nieobecność przedstawiciela drużyny podczas losowania, które odbędzie się w miejscu i terminie wyznaczonym w §2, powoduje niedopuszczenie drużyny do turnieju

Bedzie za to odpowiedzialny kapitan- czyli narazie ja.

Wycinki dotyczace przebiegu gry:

Cytat:
Czas gry: 2 x 12 min. i 5 min. przerwy.
Boisko pełnowymiarowe podzielone jest na dwie części, na których niezależnie zostają rozegrane dwa spotkania turniejowe.
Mecz rozgrywają 2 drużyny po sześciu zawodników łącznie z bramkarzem na jednej z połów boiska pełnowymiarowego.
Minimalna ilość graczy w jednej drużynie w momencie rozpoczęcia gry wynosi 6 osób.
Maksymalna, dozwolona liczba rezerwowych wynosi 4 osoby.
Dopuszczalna jest gra tylko w miękkim obuwiu (trampki, adidasy, “Lanki”). Nie można grać w metalowych wkrętach.

Reszte kazdy moze sobie doczytac... reszta tzn kary, zasady ustalania kolejnosci w tabeli, modyfikacje przepisow fifa... itp itd...

Najistotniejsza i najtrudniejsza na ten moment sprawa jest to:

Cytat:
2. Każda drużyna musi posiadać podstawowy zestaw koszulek: identyczny pod względem wzoru jak i ujednolicony kolorystycznie (poza bramkarzem).

3. Koszulki muszą posiadać numery na plecach, umożliwiające identyfikację zawodnia na boisku.

Moge (mozemy) miec wlasne zdanie na ten temat- dla mnie to poprostu glupota. Fajne bylo to, ze kazdy mogl sobie zalozyc pasiaka i wtedy turniej nabieral prawdziwego klimatu... a teraz jestesmy zmuszeni albo, zeby kazdy nabyl pasiaka i ozdobil go niepowtarzalnym numerem (nr umozliwiajace identyfikacje) albo odwalic jakas porute z t-shirtami... ewentualnie wypracowac jeszcze jakies inne rozwiazanie.

Patrzac z mojej strony... mam kilka koszulek acm, wszystkie z pustymi plecami... nie chcialbym ich profanowac jakas nalepka (chyba, ze w pelni usuwalna)... mam tez pasiaka z sheva (7)... czekam na pomysly i sugestie.

1. dondamajk - CB/RWB/DM/RM (przyjazd nie na 100%)
2. snax - MF/AMF
3. Bubu - FW/CB
4. dezali - wszystkie poza GK (przyjazd nie na 100%)
5. carlo - CB
6. marobufaro - RM/RWB/LM/LWB
7. naMbuZ - AMF/F/SS/DM (przyjazd nie na 100%)
8. Lenox - byle nie GK
9. taktyk - AMF/WF/SS (przyjazd nie na 100%)
10. MachaMO - GK
===========================================
11. Martan - MF/FW
12. Kargool - CB (przyjazd nie na 100%)
13. KluchaMo - AMF
14. marass2 - wszystko poza WB/WF

Przypominam najważniejszą sprawę: proszę wszystkich z listy o wysłanie mi na PW daty urodzenia i nr telefonu (chyba, że ktoś wie, że jego nr mam)... ;-)


Do przeczytania!
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 24-03-2010, 18:21   

Propozycja odnosnie koszulek na turniej od kapiego:

Cytat:
W razie czego mógłbym pomóc w zorganizowaniu koszulek (np. białych t-shirtów) z napisem MCP i numerami...

Jest to jakas opcja... chociaz nie ukrywam, ze chcialbym zebysmy w jakis sposob zagrali w pasiakach... a jak koncepcje innych?

Pozdrawiam
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 24-03-2010, 22:02   

dondamajk napisał/a:
Moge (mozemy) miec wlasne zdanie na ten temat- dla mnie to poprostu glupota. Fajne bylo to, ze kazdy mogl sobie zalozyc pasiaka i wtedy turniej nabieral prawdziwego klimatu...

Odnośnie koszulek to mogę zarzucić temat, ktory wymagałby jednak od MCP nieco wkładu finansowego. Otóż pracuję w branży sportowej od kilku lat i mam dobrych klientów, którzy robią stroje sportowe. Mogę za dobrą, naprawdę dobrą cenę zorganizować komplet dla MCP z numerami, logo i oczywiście w kolorach ACM. Dla 10 osób kosztowałoby to ok 500 zł, może przy dobrych wiatrach nieco mniej. To temat Majk dla Ciebie, abyś jako kapitan zorientował się u władzy czy MCP ma fundusz na taką zabawę. Oczywiście stroje jako własność MCP po turnieju wylądowałyby w jego siedzibie i służyły orzy innych okazjach, dlatego ani myślę żeby zamawiać pod konkretnych ludzi.
dondamajk napisał/a:
W zwiazku z tym bedziemy musieli ustalic juz "twarda" liste - 10 zgloszonych bedzie musiala wplacic kase na moje konto do 18 kwietnia, ktora przeleje na konto organizatorow - w wypadku zmian w skladzie i przetasowan bedziemy sie musieli juz rozliczac miedzy soba- inaczej ciezko to rozwiazac.

Tutaj proponuję również udział MCP. To jest klub wykłada kasę (jesteśmy wszak jego członkami), a "dziesiątka" oddaje ją na turnieju na ręce przedstawiciela zarządu lub kapitana, który dalej sprawę pociągnie. Chodzi o to, że ciężko będzie nam do 18 kwietnia zdeklarować przyjazd na 100%. W moim wypadku ta wiedza będzie osiągalna w połowie maja, kiedy określę samopoczucie żony. Choć to w jej przypadku i tak może się zmienić z godziny na godzinę. Niemniej pewnie jak wszyscy bardzo chcę zagrać. Taka sportowa złość :)
Reszta dla mnie jasna ;)
 
 
KluchaMO 


Nr legitymacji: MCP 546
Wiek: 42
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-03-2010, 23:01   

Elo !
Moja koncepcja jest taka żeby wybić z głowy organizatorom te numerki na koszulkach.
Po pierwsze nikt na taką imprezę nie będzie sobie wyrabiał nowych koszulek, to jakiś absurd jest.
Po drugie rok temu nie było z tym żadnego problemu, ktoś strzelił, podawał nazwisko i wszystko było ok. Nie wiem po co robić z tego problem.
Po trzecie nowe stroje ok, kasa nie gra roli, oczywiście się dostosuje jeśli będę grał.

Co do tego żeby Zarząd wyłożył kasę za kadrę to stanowczo się nie zgadzam.
Zrobiliście listę zawodników, fajnie. Teraz ktoś za nich zapłaci ale i tak nie będzie wiadomo do ostatniej chwili czy te osoby przyjadą.
Dalej zakładam, że będzie tak jak w tamtym roku, dużo gadania, mało roboty.
Po prostu bierzcie osoby 100 procentowe, na dzień dzisiejszy.

I proszę nie krytykujcie mnie, ja tylko wyraźiłem swoją opinię na ten temat.
 
 
 
kapiMCP 

Nr legitymacji: MCP 008
Skąd: z MCP
Wysłany: 25-03-2010, 10:42   

Można również zakupić znaczniki (mały koszt) i na nich wykonać numery. Wtedy pod spodem każdy miałby koszulkę Milanu.

A co do kwestii rezerwacji miejsc:
Kargool napisał/a:
Tutaj proponuję również udział MCP. To jest klub wykłada kasę (jesteśmy wszak jego członkami), a "dziesiątka" oddaje ją na turnieju na ręce przedstawiciela zarządu lub kapitana, który dalej sprawę pociągnie. Chodzi o to, że ciężko będzie nam do 18 kwietnia zdeklarować przyjazd na 100%.

Na żadną imprezę MCP nie wykłada za nikogo wpłat. A co dopiero mówić o wpłatach za osoby, które mogą, ale nie muszą przyjechać. Po to są właśnie wpłaty od każdego, aby wpłacający zdecydowanie zadeklarował swoje przybycie. Tak jest z wyjazdami, zlotami, spotkaniami - i dobrze się sprawdza, bo kto już wpłaci - ten zazwyczaj jedzie. Przypadki losowe się zdarzają, ale MCP jako stowarzyszenie kibiców nie powinno ich sponsorować.
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 25-03-2010, 11:52   

Czy pasiak, czy inna koszulka z logo/napisem Milan Club Polonia to dla mnie bez roznicy.
Z tego co tak czytam to Kapi nie poruszyl tematu zakupu koszulek przez MCP. Jako ze takie imprezy (turnieje fan clubow) pojawiaja sie dosc czesto to taki zakup mialby sens (o ile w ogole istnieje taka mozliwosc) Bo sluzylby nie raz a ladnych kilka razy (Sloweńcy tez maja cos zorganizowac w tym roku:)
A ze koszulki musza byc z numerami to fakt lekka przesada. Moze Majk zagadaj do organizatorow? Wtedy nie musielibysmy drazyc tematu koszulek bo pasiaka pewnei kazdy ma.
pzdr
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
kapiMCP 

Nr legitymacji: MCP 008
Skąd: z MCP
Wysłany: 25-03-2010, 12:02   

Nie mogę jednoosobowo o takich rzeczach decydować Bubu, także na tą chwilą w tej kwestii się nie wypowiadam, natomiast na pewno jest to jedna z możliwych opcji.

Z drugiej strony posiadanie "służbowych" strojów MCP to też pewien problem logistyczny - rozmiary, przechowywanie, pranie (!), dostarczanie itd., a również i takie rzeczy trzeba wziąć pod uwagę.
 
 
marass2 

Nr legitymacji: MCP 717
Skąd: Toruń
Wysłany: 25-03-2010, 12:30   

Według mnie dobrym pomysłem byłby zakup koszulek przez MCP. Impreza jest cykliczna więc koszulki służyłyby długi czas.
Jeśli nie ma takiej opcji to pasiaki Milanu ( zawsze marzyłem, żeby zagrać w czerwono - czarnych barwach z Interem :)) Kwestia numerów: trzebaby dogadać się z organizatorem w sprawie numerów.
Jeśli te opce wypadają: ja jestem w stanie zapłacić za koszulkę o której pisze Kargool. Po turnieju gram i na hali i na orlikach, więc się przyda. Oprócz tego względy kolekcjonerskie.

Pozdrawiam
 
 
 
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 25-03-2010, 12:47   

kapi napisał/a:
A co dopiero mówić o wpłatach za osoby, które mogą, ale nie muszą przyjechać.

Kapi nie rozumiesz mnie. Piszesz o tym, że ktoś jak wpłaci to przyjedzie, z czym nie do końca się zgodzę. Mamy na razie 14 osób na liście, z czego kilka swój przyjazd deklaruje nie na 100%. Stąd wpłacanie przez nas kasy w twardym terminie nie musi oznaczać naszego przyjazdu. I co wtedy? Będziemy się rozliczać po całej Polsce szukając siebie i swoich kont, bo jeden ma oddać drugiemu, który nie wpłacił, ale wskoczył w jego miejsce? Lepiej jak reprezntanci MCP przyjadą na turniej i wtedy oddadzą kasę klubowi. Czy do przyjadę ja czy ktoś inny nie będzie wtedy robiło różnicy. Ot organizacyjna pomoc, a nie wykładanie. Zresztą rzuciłem temat do konsultacji, czego chyba nie da się zrobić w kilka godzin, chyba że stanowisko Zarządu jest tak twarde, że aż betonowe ;)
Bubu napisał/a:
ako ze takie imprezy (turnieje fan clubow) pojawiaja sie dosc czesto to taki zakup mialby sens (o ile w ogole istnieje taka mozliwosc) Bo sluzylby nie raz a ladnych kilka razy (Sloweńcy tez maja cos zorganizowac w tym roku:)

Dlatego wysunąłem tą propozycję. Skoro na różne turnieje wyjeżdżają różne reprezentacje MCP to warto taki komplet na stanie mieć.
kapi napisał/a:
pewien problem logistyczny - rozmiary, przechowywanie, pranie (!), dostarczanie itd.

Szukasz dziury w całym ;) Pralnia niedroga, każdy z grających po turnieju daje po 5 zł i po sprawie. Przechowywanie: skoro mamy siedzibę to myślę, że tam powinno się to znajdować. Rozmiary na potrzeby większej ekipy można zamówić przemieszane, 3xM, 3xL, 3xXL i gra. Producenci strojów wiedzą, że klientami są później osoby o różnych gabarytach stąd ich uniwersalność. Dostarczanie to też nie kłopot. Osoba mająca najbliżej lub jadąca po drodze zbiera komplet ze sobą i zawozi na miejsce docelowe. Proste, wystarczy nieco chęci ;)
 
 
kapiMCP 

Nr legitymacji: MCP 008
Skąd: z MCP
Wysłany: 25-03-2010, 18:03   

Nie zgodzę się, że Cię nie rozumiem i nie zgodzę się, iż szukam dziury w całym :-) to tylko kwestia pewnych doświadczeń i osobistych przemyśleń na pewne sprawy.

Nie napisałem bowiem, że ten kto wpłaci ten przyjedzie. Napisałem "kto już wpłaci - ten zazwyczaj jedzie." Bo tak właśnie zazwyczaj jest. Motyw finansowy (najlepiej bezzwrotna wpłata) jest dobrą mobilizacją dla tych, którzy chcą, ale nie wiedzą lub dla tych co nie mogą, ale by chcieli i którzy bla bla bla (przypadki losowe to oczywiście osobna kwestia i o nich nie mówimy)...

Ja jestem zdania, że kto jest konkretny ten się zadeklaruje to i wpłaci i będzie. A jak nie będzie, to nie będzie płakał po wpłaconych 30 zł. Tak bynajmniej ja bym zrobił i dlatego tak uważam. I dlatego tez prezentuję tylko swoje, prywatne, osobiste zdanie, jedno z wielu w dyskusji. Nie jest to w żadnym stopniu zdanie Zarządu. Zarząd MCP w ogóle się na temat tego turnieju nie wypowiada, imprezę koordynuje Dondamajk i on jest szefem wycieczki :) a my tutaj sobie piszemy, dorzucając swoje pomysły.

A co do drugiego wątku (koszulkowego), to problem jest większy niż Ci się wydaje. Nasza "siedziba" to nie magazyn, nie wynajęte biuro, tylko adres, pod którym zarejestrowano Stowarzyszenie, miejsce otrzymywania korespondencji. To po prostu "pieczątka". Zapewniam Cię, że nie ma tam miejsca na stroje. Fajnie się też mówi "zebrać po 5 zł i do pralni", a "ktoś kto ma najbliżej podjedzie i zabierze stroje", natomiast problem pojawia się wtedy, kiedy faktycznie "ktoś" ma to zrobić, a chętnych na horyzoncie nie ma :)

Dlatego mówię, że "służbowe" stroje to fajny pomysł, ale "ktoś" musiałby to ogarnąć, bo to kilka spraw logistycznych. Jeżeli jest ktoś, kto to zorganizuje, będzie przechowywał, prał i w razie potrzeby dostarczy (wyśle), to super - niech się zgłosi, będziemy mieli tę kwestię z głowy.

Natomiast ja skłaniałbym się ku pomysłowi zamówienia i umożliwienia zakupu każdemu chętnemu takiej piłkarskiej koszulki - i wtedy każdy miałby własną.
 
 
snaxkaka22 


Nr legitymacji: MCP 091
Wiek: 36
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-03-2010, 21:21   

Panowie, prosto z mostu! Pierwsza 10-tka wpłaca trzy dyszki na konto Majka i spotykamy się w Kalwarii...

Dokładnie tak jak piszesz Kapi motyw finansowy doda większej motywacji i podejrzewam że w bardzo zbliżonym składzie zagramy turniej.

Co do koszulek, nie ma co cudować. Niech każdy wyciągnie głęboko z szafy kilka numerowanych koszulek, czy to z lat 80-dziesiątych czy to bardziej aktualnych.
Ktoś zabierze dwie ktoś zabierze bez numeru i damy radę.

Co do zakupu koszulek, to wydaje mi się że nie jest to najlepszy pomysł...
Mamy przykład flag MCP.
Mamy tylko dwie o dużo większej wartości materialnej i sentymentalnej a i tak kilka raz potrafiły się "zagubić"..

A co do samego turnieju, to mam nadzieję że każda z drużyn uczciwie podejdzie do sprawy i weźmie sobie głęboko do serca regulamin rozgrywek. W szczególności paragraf mówiący o niezrzeszeniu w PZPN...

Myślę że zaprezentujemy się godnie na murawie jak i w daleko pojmowanej integracji.. ;)

pozdrawiam!
 
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 26-03-2010, 15:49   

Rozpoczynajac od tematu strojow:

Kargool napisał/a:
Odnośnie koszulek to mogę zarzucić temat, ktory wymagałby jednak od MCP nieco wkładu finansowego. Otóż pracuję w branży sportowej od kilku lat i mam dobrych klientów, którzy robią stroje sportowe. Mogę za dobrą, naprawdę dobrą cenę zorganizować komplet dla MCP z numerami, logo i oczywiście w kolorach ACM. Dla 10 osób kosztowałoby to ok 500 zł, może przy dobrych wiatrach nieco mniej. To temat Majk dla Ciebie, abyś jako kapitan zorientował się u władzy czy MCP ma fundusz na taką zabawę. Oczywiście stroje jako własność MCP po turnieju wylądowałyby w jego siedzibie i służyły orzy innych okazjach, dlatego ani myślę żeby zamawiać pod konkretnych ludzi.


Ok, pomysl spoko, czesc fanklubow tak wlasnie robi, ale caly zarzad ma wglad na forum wiec zamiast kontaktowac sie telefonicznie i potem zdawac relacje najlepiej byloby przeczytac ich opinie na forum- tak jak to zrobil kapi.

Opcja ta jednak ma swoje minusy, glownie logistyczne, gdyz musialaby sie znalezc osoba, a najlepiej grupa (2-3) odpowiedzialnych za te stroje, za ich wypranie, przechowywanie i dystrybucje w razie potrzeby... i tutaj pewnie jak zwykle bedzie spory problem.

Najchetniej tez sklanialbym sie ku opcji:

KluchaMO napisał/a:
Elo !
Moja koncepcja jest taka żeby wybić z głowy organizatorom te numerki na koszulkach.


ale jestesmy tam tylko goscmi, wiec musimy poprostu sobie ze sprawa poradzic.

Dobra ewentualnoscia sa tez znaczniki z numerami, ale na to musielibysmy zrobic sciepe narodowa... kapi jaki to moglby byc mniejwiecej koszt dla 10szt??

Takze z opcji realnych i jak najmniej problematycznych widze dwie:
- pasiaki a na nich znaczniki z numerami
- pasiaki a na nich doklejone numery (chociazby z bialej okleiny samoprzylepnej, powinna sie w miare trzymac i powinno pozniej dosc latwo odejsc)

Suma sumarum i tak sie moze okazac, ze organizatorzy na miejscu spuszcza troche z tonu i nie bede sie czepiac... a jesli tak to bedzie backup w postaci jedenej z dwoch wyzej wymienionych.

Jesli o kase i wplaty chodzi, to nie bede sie bawil w cytowanie, zapoznalem sie z Waszymi opiniami i zgadzam sie bardzo mocno z obozem, ktory uwaza, ze nie powinnismy w to mieszac MCP. Po drugie kazdy jest w stanie w miare jakos tam sie okreslic czy przyjedzie czy nie, a wplacona kasa bedzie pewna dodatkowa motywacja.

Ja moge sie zdeklarowac, ze jesli komus wypadnie cos i nie przyjedzie, a wplaci wczesniej kase, to odzyskam jego pieniadze od osoby, ktora bedzie go zastepowac i odesle po turnieju na konto. Pamietajcie jednak, ze jesli dziwnym trafem wplaci 10 osob, pozniej sie wykrusza i przyjedzie tylko 8 np, to nie bede w stanie oddac calosci pieniedzy wszystkim. W takim przypadku osoby, ktore zrezygnowaly bede musialy suwerennie poniesc koszt i odzyskaja mniejsza sume pieniedzy. Przyklady:

Wplaca 10 osob, rezygnuja 4, zastepuja je 4 osoby z listy rezerwowej i daja mi gotowke na miejscu, wszystkie osoby, ktore zrezygnowaly dostaja zwroty na konto- po 50pln.

Wplaca 10 osob, rezygnuja 4, zastepuja je 2 osoby z listy rezerwowej i daja mi gotowke na miejscu, wszystkie osoby, ktore zrezygnowaly dostaja zwrott na konto, ale juz tylko po 25pln.

To chyba dobry uklad?

Przypominam ceny - nastapily male zmiany, gdyz niedawno dostalem dodatkowe info od organizatorow (obowiazuja i dla graczy i dla kibicow):

1. przyjazd sob/nd - 30pln
2. przyjazd pt/nd - 50pln

Takze od dzisiaj zapraszam do wplat ponizsze osoby:

1. dondamajk - CB/RWB/DM/RM (przyjazd nie na 100%)
2. snax - MF/AMF
3. Bubu - FW/CB
4. dezali - wszystkie poza GK (przyjazd nie na 100%)
5. carlo - CB
6. marobufaro - RM/RWB/LM/LWB
7. naMbuZ - AMF/F/SS/DM (przyjazd nie na 100%)
8. Lenox - byle nie GK
9. taktyk - AMF/WF/SS (przyjazd nie na 100%)
10. MachaMO - GK

oraz szanownych kibicow.

Na wplaty od pierwszej 10 grajacych czekam do 7 kwietnia.

Kibice maja czas na decyzje i wplate do 18 kwietnia.


Dane do przelewu:

Michał Mikutowski
Łęgi; Na Świdwie 11F
72-003 Dobra

Bank Pekao SA
Odział w Szczecinie, ul. Smoleńska 4
IBAN: 85 1240 6654 1111 0000 4972 3948

TYTUŁ: LFC, nick, gracz/kibic

kibicow prosze dodatkowo o PWka z imieniem i nazwiskiem, nr kontaktowym oraz data urodzenia.

Pozdrawiam i pamietajcie, zeby nie wplacac na ostatnia chwile, bo zasady sa podane wczesniej i jesli nie bede mial pieniedzy na koncie i zaprosze do wplat ludzi z listy rezerwowej, to powstanie niezreczna sytuacja, ktora bedzie musiala byc roztrzygnieta na korzysc gracza z listy rezerwowej.

Pozdrawiam i zapraszam do dalszej dyskusji odnosnie koszulek
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Kargool 

Wiek: 42
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 26-03-2010, 19:57   

Ja wrócę do tematu koszulek. Pomysł ze znacznikami ma swoje plusy, ale też i kilka poważnych minusów. Znaczniki mamy w czterech kolorach: niebieski, czerwony, pomarańczowy, żółty i zielony. Większość z nich przepuszcza niewiele "światła" i generalnie stroje będące pod nimi są niewidoczne. W ten sposób nie będziemy grać w pasiakach, ale w znacznikach narzuconych na "coś". Pomijając estetykę, drugim problemem jest przepuszczalność powietrza. Znacznik to prawie jak foliowa torebka. Te tanie, o których pisze Kapi, to koszt 10-11 zł netto za sztukę. Drogie, przypuszczające powietrze, kosztują od 18 zł wzwyż. Dodając do tego koszt numerka ta forma zastępcza będzie nas kosztowała ok 20 zł na głowę. Nieco sporo, porównując, że koszt kompletu (bez getrów) z numerkiem i logo jestem w stanie zorganizować do 60 zł. I to dobrego kompletu. Stąd moja propozycja, bo po prostu znam realia finansowe takich przedsięwzięć.
problemy logistyczne uważam za do przejścia, jakkolwiek byście nie argumentowali ;)
Najlepszym pomysłem byłoby wybicie z głowy organizatorom tych numerków, co pewnie byłoby na rękę każdemu z nas.
Co do wpłat to rozwiązanie Majka jest myślę najrozsądniejsze i jestem za :)
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-03-2010, 20:21   

Klucha! My jedziemy w piatek prawda? :)
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
snaxkaka22 


Nr legitymacji: MCP 091
Wiek: 36
Skąd: Słupsk
Wysłany: 26-03-2010, 21:24   

Kargool napisał/a:
Znaczniki mamy w czterech kolorach: niebieski, czerwony, pomarańczowy, żółty i zielony.


He he.. podciągnijmy żółty pod zielony i będą cztery ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Milan Club Polonia
kontakt@milanclubpolonia.pl