Forum Milan Club Polonia Strona Główna Forum Milan Club Polonia  
  Oficjalne Forum Stowarzyszenia Polskich Kibiców Milanu     FAQ     Szukaj     Użytkownicy     Grupy     Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Veerapan
20-09-2013, 20:00
mecz-niespodzianka Milan-Barcelona 22.10.2013
Autor Wiadomość
zonamilanisty 

Skąd: pl
Wysłany: 05-09-2013, 12:06   mecz-niespodzianka Milan-Barcelona 22.10.2013

Witam wszystkich Fanów :)

Mam do Was wieeelką prośbę, bo jestem kompletnie zielona w tych tematach a chcę zorganizować dla mojego przyszłego męża niespodziankę urodzinową i zabrać go na mecz Milan-Barcelona :) w tym roku stuknie mu 30tka a jest mega fanem Milanu, każdy mecz ogląda obowiązkowo w koszulce to wiecie :D

I mam teraz kilka pytań:
1. gdzie mogę kupić bilety? pisałam już maila do fan clubu ale dowiedziałam się tylko, że od Was nie mogę bo nie jestem członkiem(kolejne zapisy za rok) a z innych źródeł nie polecają. Może jednak macie jakieś sprawdzone stronki, gdzie takie bilety dostanę? z tego co się zorientowałam ten mecz to jeden z bardziej atrakcyjnych, to w kasach raczej nie mam na co liczyć?
2. Czy te bilety będą obok siebie?
3. Jak najlepiej dotrzeć do Mediolanu? szykuje się jakiś wyjazd zorganizowany?
ew dobrą opcją dla nas jest samolot, mecz jest we wtorek także środek tygodnia a do roboty trzeba iść :P
4. Macie jakieś sprawdzone noclegi?

i jakbym jeszcze coś powinna wiedzieć to piszcie :)
dzieki bardzo i pozdrawiam!!
 
 
Veerapan 


Nr legitymacji: MCP 026
Wiek: 38
Skąd: Ostrołęka/Warszawa
Wysłany: 05-09-2013, 18:13   

1. Mecz Milanu to nie koncert, że bilety dostać można na jakiejś stronce albo w Empiku. Nie należąc do fanklubu, nie mając karnetu pozostają Ci tylko koniki pod stadionem.
2. Zależy, jakie będzie miał konik ;)