Forum Milan Club Polonia Strona Główna Forum Milan Club Polonia  
  Oficjalne Forum Stowarzyszenia Polskich Kibiców Milanu     FAQ     Szukaj     Użytkownicy     Grupy     Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  

Poprzedni temat «» Następny temat
Turniej kibiców - Kalwaria
Autor Wiadomość
konrad_acm 

Nr legitymacji: MCP 179
Wiek: 42
Skąd: Dębno
Wysłany: 08-01-2009, 11:06   

dlatego napisałem, że ktoś z piłką (przy nodze;) będzie biegł za Kubą, on tylko 'poodsuwa' obrońców itp. :P
 
 
 
smyku 


Skąd: Pionki
Wysłany: 05-02-2009, 18:23   

Dzień dobry, tudzież dobry wieczór :) Wysłałem do osoby kontaktowej email, ale zamieszczam go i tutaj, gdyż może nie odbierze w najbliższym czasie, czy coś innego uniemożliwi odpowiedź, a zależy nam na czasie:

Cytat:
Witam ponownie!

Minęło trochę czasu od mojej ostatniej wiadomości, ale wykorzystaliśmy ten czas na organizację i działania mające na celu dogranie całego turnieju. Oczywiście sporo jeszcze przed nami, ale niewątpliwie przyszedł czas na odpowiedź na nurtujące Was pytania.

Zdecydowałem się zebrać wszystkie pytania w jedną paczkę i rozesłanie jej do każdego, bo zapewne po otrzymaniu odpowiedzi na te, które wysłaliście, mogą narodzić się kolejne, dlatego aby uprzedzić fakty informuję co następuje:


1. Czy obowiązują jednolite stroje (identycznie jednolite)

Nie, nie będziemy wnikać w to, czy koszulka dajmy na to Chelsea jest z 2005/06 a druga z 2007/08 sezonu, ale mają one być zdecydowanie zbliżone do siebie wzorem i kolorem. Tak więc odpada opcja gry w niebieskim podkoszulku, jak reszta teamu pomykać będzie w koszulkach klubowych :)

2. Format turnieju, po ile gramy, gdzie, po ilu itp., itd.

Gramy na trawie, boisko niepełnowymiarowe (2 mecze na 1 boisku najprawdopodobniej). Wizja jest taka (może się zmienić, ale jakoś specjalnie znacząco raczej nie):

Startujemy o godz, 10.00 - krótkie otwarcie, losowanie grup i o 10.30 zaczynamy rozgrywki.
Gramy w 4 grupach po 3 drużyny. Mecz 2x15 minut, 5 minut przerwy.

Grupa A - A1, A2, A3
Grupa B - B1, B2, B3
Grupa C - C1, C2, C3
Grupa D - D1, D2, D3
10.30: A1 - A2; B1 - B2
11.15: C1 - C2; D1 - D2
12.00: A1 - A3; B1 - B3
12.45: C1 - C3; D1 - D3
13.30: przerwa obiadowa (tu można zorganizować jakieś konkursy dla dzieciaków)
14.30: A2 - A3; B2 - B3
15.15: C2 - C3; D2 – D3
16.00: koniec fazy grupowej

Faza pucharowa w niedzielę.
10.00: 1A – 2C; 1B – 2D
10.45: 1C – 2A; 1D – 2B
11.45: półfinały
12.45: mecz o III miejsce
13.30: finał
14.15: rozdanie nagród i zamknięcie imprezy.


3. Jak wygląda kwestia opłaty za turniej (przelew, gotówka na miejscu)?

Preferowalibyśmy przelew z góry na wskazane przez nas konto za wszystkich uczestniczących w turnieju (numer tegoż będzie podany oczywiście w odpowiednim terminie).

4. Czy należy podawać jakieś dane osób uczestniczących w turnieju?

Tak, ale to na sam koniec, generalnie są one potrzebne, byśmy wiedzieli kogo przedstawiać w trakcie meczów. (Imię i nazwisko).

5. Jak to jest z liczbą? Ile osób może przyjechać?

Z naszego punktu widzenia może Was być nawet 100, ale nocleg po niższych cenach możemy zorganizować tylko 10-ciu _zawodnikom_. Pozostali muszą szukać noclegu sami, ale i tutaj wychodzimy Wam naprzeciw*(patrz punkt 7).


6. A co, jeśli ktoś sprowadzi „zawodowych” piłkarzy?

Na to wpływu nie mamy, jeśli ktoś tak się napali na wygranie turnieju, że ściągnie do drużyny 4-to, czy 5-to ligowców regularnie grających, to cóż… nam chodzi o zabawę i zadzierzgnięcie nici przyjaźni między fanklubami i stronami, wyniki i puchary to sprawa drugorzędna.

7. Jak z noclegami dla osób nie grających, a przybyłych dla wspierania swojego teamu?

Jak pisałem w punkcie 5, muszą sobie sami coś znaleźć, ALE żeby było łatwiej, przedstawimy wkrótce mini-przewodnik po Kalwarii, z info o miejscach noclegowych dostępnych w mieście. Istniałaby też możliwość, żeby kibice mogli nocować w szkole /po kosztach/. Pytanie – czy zgadzacie się na taką opcję? (prosimy o odpowiedź w mejlu zwrotnym z przybliżoną liczba osób które by taki wariant wybrały)


8. Czy nocleg z piątku na sobotę jest płatny, jeśli tak, to ile?

Spodziewamy się, a raczej nie spodziewamy się tłumów, więc powinien być darmowy. No chyba, że wszyscy zdecydujecie się przyjechać tego dnia . W każdym razie jest 50 miejsc na taki wypadek.


Na koniec nasze pytanie/prośba. Potrzebujemy przybliżonej, ale już konkretnej liczby osób chętnych na przyjazd. Jest to o tyle istotne, że organizujemy Wam miejsca noclegowe, a fundusze na to są ograniczone więc tak jak informowałem w poprzednich emailach – 10 osób z drużyny ma nocleg po kosztach, niemniej jednak pozostali (czytaj – kibice) też nas interesują, a dokładnie ich liczba. (Wiąże się to z pytaniem z pkt. 7.)



Proszę o odpowiedź jak najszybciej.

Wyrazy szacunku
Grzegorz Wierzbicki
www.fanklublfc.pl
 
 
bajer 

Nr legitymacji: MCP 608
Wiek: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-02-2009, 22:36   

smyku napisał/a:
2. Format turnieju, po ile gramy, gdzie, po ilu itp., itd.

Gramy na trawie, boisko niepełnowymiarowe (2 mecze na 1 boisku najprawdopodobniej). Wizja jest taka (może się zmienić, ale jakoś specjalnie znacząco raczej nie):

Startujemy o godz, 10.00 - krótkie otwarcie, losowanie grup i o 10.30 zaczynamy rozgrywki.
Gramy w 4 grupach po 3 drużyny. Mecz 2x15 minut, 5 minut przerwy.
ale informacji po ilu w polu zawodnikow nie ma mimo wszystko a to przydaloby sie wiedziec zeby jacys rezerwowi byli i zeby to dobrze rozplanowac taktycznie :) i to tyle pytan z mojej strony, reszta jasna :)
 
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 06-02-2009, 13:53   

smyku napisał/a:
Wysłałem do osoby kontaktowej email


To kto jest osoba kontaktowa... bo do mnie nic nie dotaralo...??

BTW... ja mam kilka pytan caly czas, takze jakbyscie mieli jakies watpliwosci, to piszcie... a ja to "zbiore w paczke" i zadam... ;-D

Mnie nurtuja nastepujace tematy:

1. kiedy otrzymamy info o kasie jaka trzeba wplacic za 10... i kolejne osoby (konkretna kwota), zebysmy wiedzieli ile mamy czasu na zebranie pieniedzy?
2. Ilu zawodnikow ma grac jednoczesnie na boisku?
3. Do kiedy trzeba zglosic konkretna licze 10+X?

No i pytanie dodtakowe dla nas:

Czy pieniadze dla organizatorow mam zbierac ja, czy kierujemy sie zasada ograniczonego zuafania i angazujemy w temat przelewow Ewe... jako czlonka zarzadu odpowiedzialnego za finanse?

Co do aktualnej listy zgloszen, to ja mam narazie 12, takze chetnych graczy czy tez kibicow prosze o wiadomosc na PW.

1. dondamajk - RWB/RMF
2. carlo - CB/CMF
3. Marcu - RB/RMF/CMF
4. bajer - GK
5. stejuk - MF
6. taktyk - AMF/RFC/LFC/CF
7. Bubu - CF
8. electric01 - Mateusz Dubicki - CB/CF
9. Sebinho - XMF/XF
10. baker - wszystko oprocz GK
===============================
11. Pippo - AMF/ST/CF
12. Exar Kun - CMF/DMF

Pozdrawiam
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 13-02-2009, 16:10   

Jak widze zainteresowanie tematem turnieju jest srednie... ;-D

Udalo mi sie nawiazac "kontakt z baza", to znaczy mam kontakt mailowy z organizatorami... udalo mi sie uzyskac od nich nastepujace informacje:

Cytat:
1. kiedy otrzymamy info o kasie jaka trzeba wplacic za 10... i kolejne osoby (konkretna kwota), zebysmy wiedzieli ile mamy czasu na zebranie pieniedzy?

Na pewno na tyle wcześnie, by był czas na dokonanie wpłat. Przyjmując, że nocleg będzie w granicach ~60 zł no to chyba nie trzeba robić jakichś specjalnych oszczędności :) Odkładać już można ;) W każdym razie wzorujemy się ciągle na Trzciance, a tam było dużo mniej czasu między ogłoszeniem turnieju, a wpłatami/zgłoszeniami, a każdy zdążył. Tak więc nie ma się co martwić, damy znać odpowiednio wcześnie.

2. Ilu zawodnikow ma grac jednoczesnie na boisku?

Wszystko zależy od tego jakie wymiary będzie boisko miało, a planujemy jak pisałem podzielić wymiarowe normalne na 2 place gry. Żeby grać 2 mecze równolegle. Spokojnie, 10-tka zawodników na pewno starczy, to nie będą mecze 2x45 minut :)

3. Do kiedy trzeba zgłosić konkretna liczbe 10+X?

Jak również pisałem :P - nas interesuje tylko 10 osób. Zgłaszając się do udziału uznajemy, że będzie Was minimum 10. Dlatego nie musicie nikogo "zgłaszać" bo już się zgłosiliście. Natomiast to co nas interesuje, to lista zawodników - imię i nazwisko - by przedstawić ich w trakcie turnieju. A ta może przyjść nawet i na 2 tygodnie przed turniejem :).

Płacicie za 10-tkę, pozostali - to osoby którym nie jesteśmy już finansowo zagwarantować tańszych noclegów, więc będą musieli poszukać sobie miejsc do spania na własną rękę, dlatego od Nich nie oczekujemy wpłat. Bo z odzewu jaki widzę, nikt nie jest zainteresowany spaniem w szkole (z tej grupy ponad normę 10ciu osób). W takiej sytuacji postaramy się o obszerny przewodnik z informacjami o miejscach noclegowych w mieście oraz kontaktem do właścicieli.

pozdrawiam
Grzegorz Wierzbicki
www.fanklublfc.pl


Reasumujac... dla nas istotne jest, ze...

1. nie musimy zglaszac 10 "podstawowych uczestnikow" imiennie...
2. 10 pierwszych osob, ktore sie do mnie zglosily... jedzie normalnie po kosztach okolo 60pln z zapewnionym przez organizatorow noclegiem, reszta niestety musialaby temat ogarnac sobie sama... akutalnie nikt nie zglosil, ze jego wyjazd jest watpliwy.. w wypadku rezygnacji, na wolne miejsce wskakuje kolejna osoba z listy rezerwowych...
3. termin wplat wyznaczymy jak tylko dowiemy sie jaki narzuca organizatorzy (ale wciaz trzeba ustalic czy robimy to przez konto MCP czy przez moje)
4. wciaz nie wiemy ile osob bedzie gralo jednoczesnie na boisku..

Pozdrawiam i do "przeczytania"
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 13-02-2009, 19:19   

Dziwne jest to stwierdzenie nie wiadomo po ilu gramy ale interesuje ich tylko 10... Granie bez zmian moze sie skonczyc tragicznie :>
Do maja troche czasu mam nadzieje ze wszystkie watpliwosci zostana rozwiane. Pozdro!
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
bajer 

Nr legitymacji: MCP 608
Wiek: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-02-2009, 16:19   

granie napolowce boiska po 10 w druzynie byloby moim zdaniem glupota w takiej sytuacji jakies maksymalnie 6-7 osob w polu nalezy liczyc ;) czyli przynajmniej 2 rezerwowych bedzie, inaczej sobie tego nie wyobrazam bo za ciasno by bylo na murawie
dondamajk napisał/a:
10 pierwszych osob, ktore sie do mnie zglosily... jedzie normalnie po kosztach okolo 60pln z zapewnionym przez organizatorow noclegiem
60zl kosztuje 1 nocleg tak? A ile 2 w przypadku gdybysmy zdecydowali sie na pojawienie w piatek? Bo taka opcja tez byla wspominana i nie wiem czy nie bylaby lepsza zeby zaaklimatyzowac sie i "zgrac" z druzyna na miejscu ;) szczegolnie ze turniej zaczyna sie w sobote przed poludniem
 
 
 
Sebinho 

Nr legitymacji: MCP 605
Wiek: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-02-2009, 09:49   

Siema siema dawno mnie tutaj nie bylo :P ale to raczej nie zalezne odemnie co do turnieju to jak najbardziej sie pisze na niego :)

dla mnie nie ma roznicy czy bedziemy grac po 10 czy po 7 i tak musimy wygrac i mam do was pyt w jakich koszulkach bd grac ? bo z tego co wyczytalem to w jednolitym kolorze ja bym proponowal by kazdy mial Milanu :P ( domowa ) podjerzewam ze to nie bedzie klopot bo przecierz zapaleni z nas kibice :)

pozdrawiam
 
 
bajer 

Nr legitymacji: MCP 608
Wiek: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-02-2009, 10:42   

jako ze jestem bramkarzem moge chyba miec dowolnego koloru bluze bramkarska, racja? :) nie musi byc taka jak ma Christian? :P
 
 
 
Marcu 


Nr legitymacji: MCP 014
Wiek: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-02-2009, 15:39   

no pasowało by ustalić w jakich koszulkach zagramy czy Milanu czy MCP, pewnie z koszulkami Milanu nie będzie w większości problemu choć ja akurat dysponuje tylko wyjazdową, w razie "w" zakupie domową - choć kryzys jest ;)
 
 
Sebinho 

Nr legitymacji: MCP 605
Wiek: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-02-2009, 15:54   

ja ta mbiore domowa i wyjazdowa wiesz roznie to bywa w zaleznosci jakie mecze do maja duzo czasu a na allegro sa tanie koszulki i sa dobre jakosciowo wiec polecam :) zawsze to 100zl a nie 70 euro w Milan Point :P
 
 
Marcu 


Nr legitymacji: MCP 014
Wiek: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 25-02-2009, 17:45   

no tak ale pasuje to ustalić wcześniej, ciekawe czy koszulki jednakowe wystarczą czy cały komplet będziemy musieli mieć identyczny, a wogóle to mnie będzie czekał wydatek na korki skoro na trawie mamy grać bo stare już się nie nadają :/
 
 
Sebinho 

Nr legitymacji: MCP 605
Wiek: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-02-2009, 20:17   

nie masz co sie tym przejmowac bo to jest jednorazowy wydatek i na dluzej :) a co do strojow ja tam mam oba :D ( szpan :P ) a co do korkow to jzu rok nie mialem na nogach.. ale szczrze mowiac juz sie doczekac nie moge !
 
 
bajer 

Nr legitymacji: MCP 608
Wiek: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-03-2009, 18:59   

chcialem tylko poinformowac ze istnieje ryzyko ze jednak termin w ktorym odbywa sie ten turniej nie bedzie mi pasowac, wszystko sie jeszcze okaze, tylko informuje odpowiednio wczesniej zeby w razie czego druzyna byla gotowa na zastapienie mnie w skladzie :) wiem ze o GK moze byc ciezko postaram sie nie zawiesc ale nie moge obiecac ze 30 maja bede mogl sie stawic w Kalwarii
 
 
 
Marcu 


Nr legitymacji: MCP 014
Wiek: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 03-03-2009, 19:04   

mi też może wyjazd się sypnąć,choć jak na tą chwilę to jestem zwarty i gotowy, w razie jakiś zmian postaram się jak najwcześniej dać znać, dobrze, że kilku rezerwowych jest:)
 
 
sawczen 


Nr legitymacji: MCP 215
Wiek: 35
Skąd: Tczew/Warszawa
Wysłany: 04-03-2009, 19:03   

jeśli ktoś jeszcze wypadłby ze składu, to w sumie chętnie bym kogoś zastąpił ;) termin mi raczej pasuje, będę po maturach, także spoko ;) jeśli byłaby potrzeba to mógłbym nawet postanąć na bramce, tylko musiałbym być wcześniej uprzedzony co bym sobie przypomniał conieco :D

jakby co to można na mnie liczyć jeśli byłaby jakaś osoba potrzebna..
 
 
 
Sebinho 

Nr legitymacji: MCP 605
Wiek: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-03-2009, 20:44   

kiedy bedzie wiadomo co i jak ? bo nie ukrywam ze czas leci a zycie w niewiedzy to nic fajnego..a chcialbym juz moc wiedziec co i jak.. ?
 
 
stejuk 


Nr legitymacji: MCP 528
Wiek: 39
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-03-2009, 17:50   

ja z góry uprzedzam, że 2 dnia czyli 31 maja bede musiał uciekać z rana:( ale obiecuje, że pierwszego dnia turnieju dam z siebie wszystko:P
ps. już wiadomo coś odnośnie koszulek w jakich mamy grać? bo było by dobrze ustalić za wczasu wszystko by każdy mógł skompletować ewentualny strój chociaż wydaje mi sie, że tak jak zostało wspomniane wyżej nie będzie z tym problemu:D
_________________

 
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 09-03-2009, 21:41   

Siemanko!

Dostałem maila od organizatorów turnieju z prośbą o sporządzenie listy zawodników oraz kibiców, którzy chcą przyjechać na turniej (podobno można ją później jeszcze zmienić w razie w...).

W tym momencie lista startowa przedstawia się następująco:

1. dondamajk
2. carlo
3. Marcu
4. bajer
5. stejuk
6. taktyk
7. Bubu
8. electric01
9. Sebinho
10. baker

11. Pippo
12. Exar Kun

Info na PW poszlo juz do calej 12...

bajer napisał/a:
chcialem tylko poinformowac ze istnieje ryzyko ze jednak termin w ktorym odbywa sie ten turniej nie bedzie mi pasowac


W takim razie zastanow sie czy nie wpuscic na swoje miejsce kogos z listy rezerwowej.. czekam na info na PW

Marcu napisał/a:
mi też może wyjazd się sypnąć,choć jak na tą chwilę to jestem zwarty i gotowy, w razie jakiś zmian postaram się jak najwcześniej dać znać, dobrze, że kilku rezerwowych jest:)


JW... dla dobra skladu na turniej (zebysmy pojechali w komplecie) moze warto przeniesc sie na liste rezerwowych...

sawczen napisał/a:
jeśli ktoś jeszcze wypadłby ze składu, to w sumie chętnie bym kogoś zastąpił ;) termin mi raczej pasuje, będę po maturach, także spoko ;) jeśli byłaby potrzeba to mógłbym nawet postanąć na bramce, tylko musiałbym być wcześniej uprzedzony co bym sobie przypomniał conieco :


sawczen... super... szczegolnie, ze widze, ze ludzie sie wykruszaja... podaj mi na PW swoje imie nazwisko i "ulubione" pozycje

stejuk napisał/a:
ja z góry uprzedzam, że 2 dnia czyli 31 maja bede musiał uciekać z rana:( ale obiecuje, że pierwszego dnia turnieju dam z siebie wszystko:P


stejuk to troche lipa... bo mysle, ze wszyscy myslimy o grze "w drabince"... takze oslabisz nam sklad na nawjazniejsze mecze... ciezki temat moim zdaniem...

Co do koszulek, to chyba sprawa jasna i nie podlega dyskusji... CZERWONO-CZARNY PASIAK...

Co do GRACZY... Panowie przemyslcie temat i podeslijcie mi odpowiedzi na PWki, ktore wyslalem... ewentualna dyskusja chyba tutaj w temacie...

Co do KIBICOW... o ich zgloszenie tez prosza organizatorzy, takze jesli ktos jest chetny na spedzenie z nami piknikowego dlugiego weekendu, to prosze o PW z imieniemm i nazwiskiem...

Zachecam tez do dalszego zglaszania sie.. wszystkich chetnych... bo to dopiero poczatek marca, a sklad juz zaczyna sie sypac

Pozdrawiam i czekam na odzew w temacie i na PW
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Sebinho 

Nr legitymacji: MCP 605
Wiek: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-03-2009, 23:31   

wkoncu jakies info :) Stejuk da rade wpadnie do mnie do Gdyni troche wypjemy i go zaciagne :D hehe :)

a co do strojow to proponuje rowniez zabrac biale koszulki kto ma oczywiscie tak zeby nei bylo :D a co do turnieju to licze ze pojedziemy tam i pokazamy cos wiecej niz nasz ukochany klub w ost tyg :)
 
 
konrad_acm 

Nr legitymacji: MCP 179
Wiek: 42
Skąd: Dębno
Wysłany: 10-03-2009, 10:00   

to chyba oczywiste, ze Milan gra finały w białych... ;)
 
 
 
bajer 

Nr legitymacji: MCP 608
Wiek: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-03-2009, 15:23   

wyslalem juz PW przed przeczytaniem tematu, prosze o przeniesienie mnie na liste rezerwowa i wprowadzenie do skladu osoby ktora moglaby grac na bramce, pozdrawiam
 
 
 
smyku 


Skąd: Pionki
Wysłany: 12-03-2009, 19:01   

dondamajk napisał/a:
Siemanko!

Dostałem maila od organizatorów turnieju z prośbą o sporządzenie listy zawodników oraz kibiców, którzy chcą przyjechać na turniej (podobno można ją później jeszcze zmienić w razie w...).


Witam, :)

Nie, "podobno" tylko na pewno, bo nas generalnie nie interesuje czy przyjedzie Jaś Kowalski, czy Zbigniew Drzymała, ale potrzebujemy tego dla Burmistrza, który musi zobaczyć deklaracje na piśmie i papierze :) Po zapoznaniu się z listą chętnych - podejmie odpowiednie dalsze działania wraz z Organizatorami na miejscu. Natomiast Wy (i każdy inny uczestnik) może dowolnie listę zmienić, bo ta i tak (końcowa, finalna, zaklepana i nie do zmiany) będzie potrzebna przed samym turniejem w celach organizacyjnych meczów.

pozdrawiam
Grzegorz Wierzbicki
Stowarzyszenie Fan Klub Liverpool FC Polska
www.fanklublfc.pl
 
 
Bubu 

Nr legitymacji: MCP 253
Wiek: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-04-2009, 09:20   

Dni mijaja... Mamy juz jakies ostateczne decyzje? Bo trzeba zalatwic wolne w pracy itd
_________________
AC Milan
Forza Milan la sud e con te!
 
 
dondamajk 


Nr legitymacji: MCP 264
Wiek: 39
Skąd: Walencja/Szczecin
Wysłany: 16-04-2009, 13:16   

Bubu napisał/a:
Dni mijaja... Mamy juz jakies ostateczne decyzje? Bo trzeba zalatwic wolne w pracy itd

Bubu o jaka ostateczna decyzje pytasz... jelsi o to czy jedziemy, to TAK... turniej bedzie i jedziemy... narazie organizatorzy odezwali sie do mnie z prosba o logo mcp i inne duperele zwiazana z promocja... takze nimi sie nie dzielilem, bo i po co...

Jesli pytasz o jakies inne szczegoly (date znasz), to narazie sam nic nie wiem...

Pozdr
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Milan Club Polonia
kontakt@milanclubpolonia.pl